آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

سرپرست

این خیلی جالبه که امسال علیرغم نداشتن وزیربرای آموزش و پرورش بدون هیچ حاشیه ای مدارس بازوفرایند آموزش در جریان است.خوب یا بد این احساس درذهن متبادر می شود اگه کل سال هم وزیری درکارنباشد و به همین سرپرست هم اکتفا کنیم آب از آب تکان نمی خورد.حقیقتش اینه که نظام تعلیماتی کشورجهت بهبود کیفیت شدیدا نیازمند قانونگرایی است تا ریاست فردی خاص.تازه به عنوان یک پیشنهاد سازنده با بازدهی حتمی می توان یاد آورشد اگراین نبود وزیربه خیروخوشی درطول یکسال تحصیلی جواب داد ما می توانیم نداشتن یا حذف رئیس را به مسئولین پایین ترنیزتسری بخشیم ومطمئن باشیم که کارها به صورت روتین واتوماتیک وار انجام خواهد گرفت.حقیقتش هم اینه که سرکارآوردن یک وزیرکه گچ خوردن سرکلاس رو تجربه نکرده یا سالها پشت میزنشین بوده نمی تونه به جزفرمالیته بودن توفیری داشته باشد.

اگرروزی دیدید که آموزگاری رامستقیم از کلاس درس آوردند ووزیرش کردند برای پنجاه سال بعد ازنصبش منتظرتغییروتحولات مثبت درآموزش و پرورش باشید.چنین وزیری که برخاسته از جنس معلمان ورنج آموزش کشیده باشدحتما قانون بازنشستگی افتخاری با بیست سال سابقه برای معلمان دوران ابتدایی با کلیه ی مزایا را برقرارخواهد کرد و تعطیلی پنج شنبه ها را مختص مقطع ابتدایی خواهد نمودچرا که می داند مصایب و مشکلاتی که یک آموزگار متحمل می شود قابل قیاس با سایرهمکارانش درمقاطع دیگر نیست  درغیراین صورت همان به که سرپرست داشته باشیم تا وزیر چرا که هیچ گونه تفاوتی برای آموزگاران نمی کند که چه کسی وچه زمانی وزیر شود.اگربا این نظر مخالفید یک نظر سنجی بگذارید با این عنوان:اگر الان به جزآموزگاری سمتی نداریدآیا برایتان فرق می کند چه کسی وزیر شود؟         

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:54

من معلم نیستم ولی برام مهمه کی وزیر بشه، چند باری که گذارم به اموزش وپرورش منطقه مون افتاده دیدم که آشغال ترین ادما تو اداره ی اموز وپرورش منصب دارن.. من نمیفهمم اینا رو کی میذاره سر کار؟
هرچی ادم شلخته وبی ادب هست منصب اداری دارن.
البته منظورم تو مدارس نیست. روی سخنم فقط ادارات اموزش وپرورشه..

ما به عنوان فرهنگی هیچ کاره از بابت این بی ادبی ها و احتمالا نابسامانی ها از شما عذر می خواهیم!
عفو بفرمایید.

نوشته های پراکنده شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:02 http://thunderb.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خوبی؟
حال و احوال؟
مرسی بهم سر زدی
راستش الان هر جایی مدیر و رئیس و وزیر نداشته باشه کار بندگان خدا راحت تر و بی دردسر تر انجام میشه و هم خدا راضیه و هم بنده خدا و کسی نیست سنگ اندازی کنی
شاد و سربلند باشی

مجتبی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:53 http://bestmusic20.blogfa.com/

خوب گفتی . شده مثل سال 88 که بعد 7 ماه یادشان افتاد آموزش و پرورش وزیر نداره . ولی انصافا وزیر هیچ کارس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد