آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

تست

جالبه اینه که مدیر آموزشگاه برای آنکه حقوق دانش آموزان تضییع نگردد جلسه انجمن اولیا را به بعد ازساعت اداری موکول می کند اما هر بار که به اداره می روی آقایان ساعتهای متمادی در پشت درهای بسته جلسه می گیرند و اصلا هم رضایت نمی دهند که این جلسات بی محتوای تمام نشدنی در غیر ساعات اداری برگزار شود.

شما این مهم را به کدامیک از گزینه های زیر مرتبط می دانید:

الف)مطابق آموزه های دینی هیچ کس بردیگری ارجحیت ندارد و رنگ و پست ومقام برتری نمی آورد.

ب)شاه می بخشد شاه قلی نمی بخشد.

ج)چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

د)تا بوده همین بوده!

 

عدم وابستگی

- چرا تو شهرمدیرنذاشتنت!؟

- آخه بچه شهرم وهیچ وابستگی به روستا ندارم!  

پی نوشت:زیاد فهمش مشکل نیست،کافیه یه نگاه به مدیران مدارس شهر بندازی،رابطه اش را می فهمی!

 

باد آورده

یک ماه تمام بود که برای خرید تعداد معدودی وسایل کمک آموزشی پیله اداره آموزش و پرورش کرده بودم و اونا هم همه اش امروز و فردا می کردند و جواب درست و حسابی نمی دادند.

امروز که اداره بودم یکی ازمسئولین بهم گفت:فلانی شماره حسابت رو بده تا یه پولی واریز کنم بعدش توهم ازحسابت برداشت کن و بهم برگردون.گفتم:این چه کاریه؟آخه به حساب خودت واریزکن.گفت:این اضافه کاریهای اداره اس که هرچند مال خودمونه اما نمی تونیم مستقیم برداشت کنیم!دست آخر شماره حسابم را دادم واونا هم فلان تومان به حسابم ریختند.

منم از فرصت استفاده کردم وباپول باد آورده، تمام خرید های مدرسه را انجام دادم وبدیهی ها رو صاف کردم.روز بعد هم تمام فاکتورها را به اداره بردم و تحویل دادم.این بار اونا هر چی پیله کردند نوبت من بود که بی اعتنایی کنم.

نتیجه اخلاقی اینکه:خدا می داند چه پولها،اضافه کاریها و اعتبارات فراوانی که در ادارات سرگردانند و چه کمبودها که می تواند با یک مدیریت صحیح مرتفع گردد!