آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

مجتمع های من در آوردی آموزشی

بنده خدا به ضرب پارتی رئیس مجتمع من در آوردی آموزشی شده تا مزایا،راحتی و امکان ادامه تحصیل داشته باشدحالا مدام غرمی زند که کی باشه درسم تموم بشه و از این مقطع ابتدایی لعنتی خارج بشم.تازه مدعی هم هست که همکارای مقطع ابتدایی علاوه بر داشتن روحیات بچه گانه به لحاظ ظاهرهم عقب افتاده تر از سایر مقاطع هستند.آرزویش را هم به صراحت میگه که دوست داره تو دبیرستان خدمت کنه و ازابتدایی به هر نحوی خارج بشه.البته عقایدش روهم عملی کرده ،دفتر جداگانه،میز جداگانه،عدم تماس مستقیم با معلمهای ابتدایی و...

یکی نیست به این خانم محترم پر افاده بگه:آخه به اصلاح فرهنگی!تا الان هر چی داشتی و داری از دولتی همین به قول خودت جماعت عقب مانده بوده و به خاطر خرتو خری همین مقطع است که افرادی چون شما را این ور یا انور مدیر می زارند تا برای دیگران تعیین تکلیف کنی و فاز منفی بدی.اگر نبودهمین سادگی ابتدایی که خبری هم ازبساط امپراطوری  شما نبود!

طفلکی معلم ها ودانش آموزان که محکومند به خدمت زیر دست این قبیل آدما نماها وعرض خسته نباشیدبه اونایی که این طورنفله ها  رو رئیس می زارند و هیچ نظارتی هم بر سکناتشون نمی کنند!

بوی ماه مهر

خودش را ازتن و پیراهن درمی آورد تا به رقیبش برسد.انواع و اقسام مانتوها به رنگهای مختلف به تن می کند تا بیشتر به چشم آید.تنها تفاوت اساسی اش با دیگر معلم اول ابتدایی،حرافی و نهضتی بودنش است.

بیش از حد سعی در قبولاندن خودش به دیگران دارد.مدام از خود و شیوه های تدریسش تعریف می کند.به ضرب اقسام آرایش سعی در زیبایی چهره دارد.برای خودنمایی بیش ازهمه ی معلم ها در مراسم گوناگون ظاهر می شود.جنب و جوشش باعث استرس در همه می شودو از هر فرصتی برای چیدن دانش آموزان خوب در کلاسش دریغ نمی کند.اما در عوض،خانم معلم ابتدایی دیگر که فارغ التحصیل از تربیت معلم است مانتویی خوش رنگ به رنگ آسمون به تن کرده و با صبوری و متانت و بدون هیچ دغدغه ای مشغول خوش و بش با شاگردان است.

با اینکه آرایش خاصی ندارد اما چهره ی نیکویش سبب آرامش مخاطبانش می شود.وظیفه ی خود را خدمت می داند و معتقد است به هر دانش آموزی باید فراخورذهنش آموزش داد.آهسته وشمرده سخن می گوید طوریکه همه راوادار به آرامش و گوش دادن می نماید.

نتیجه اینکه:خیلی ازاولیا ترجیح می دهند دانش آموزشان درکلاس خانم مانتوآبی باشند تا آن یکی دیگر.هر چند مدیر مدرسه آن یکی دیگر را بخاطر اینکه هم دوره اش درنهضت بوده کاراتر معرفی می کند اما نظراولیا چیز دیگریست.انگاری هنوزهستند افرادی که فقط به ظاهروشاتان پاتان اهمیت نمی دهند.