آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

کاسه داغ تر از آش

قرار است معاون معاون وزیر راه از جاده ی کنار روستا بگذرد.مدیر دبستان جهت خود شیرینی بدون هماهنگی با اداره به کلیه دانش آموزان پرچم می دهد و آنها را جهت خوشامد گویی به کنار جاده می برد.دست بر قضا آقای معاون هیچ کاره با سرعت تمام از جلو آنها می گذرد و حتی یک نیش ترمز هم نمی زند.اما از طرفی یک موتوری با سرعت بالا خود را به دانش آموزی می کوبد و بر اثر این حادثه شاگرد کلاس اول به کما می رود.

اما به محض شنیدن این خبر،اداره از این کار مدیر برائت می جوید.پدر دانش آموز به مدیر می گوید:اگر فرزندم بمیرد فلانت می کنم!مدرسه به صورت خود جوش تعطیل می شود و آموزش به زیر سئوال می رود.

طی سه روزبعد که شاگرد دبستان از کما خارج می شود آقای مدیر سه یاچهار کیلو کم می کند و ورد زبانش هم مدام اینست:عجب غلطی کردم،نکنه از مدیریت برم دارند و بفرستنم سر کلاس!

اما آب از آب تکان نمی خورد و بدون هیچ مواخذه ای این نوع مدیریت ادامه خواهد یافت!

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:26 http://www.bestmusic20.blogfa.com

به خدا هیچ کس از این همه چاپلوسی به هیچ کجا نرسیده . کسی که ما را پرورش می دهد و رشد می دهد خداوند است نه فلان وزیر و رییس جمهور

باهاتون مخالفیم در این مورد!
همه ی اونایی که رسیدن از تبار چاپلوسانند .می گی نه،دورت را نیگا کن متاسفانه!!!!

آذر سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:00 http://www.nkazar.blogfa.com

سلام دوست عزیز . ممنون از حضورتان
چرا شما نمی تونید؟

خوب نمی تونیم دیگه،زوارمون در رفته و ریپ می زنیم اما غبطه شما رو که می تونیم بخوریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد