آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

کشک

معلم(با متانت و افتادگی)-سلام،من معلم فلان جا هستم.اولیا،مدیرمدرسه وبچه ها از نحوه ی تدریسم راضی هستند فقط اگه ممکنه بعلت اینکه مشکل ریه باتاییدیه کمیسیون پزشکی دارم جام را عوض کنید تا برای خدمت به یک کلاس با دانش آموان کمتری بروم تا اذیت نشوم. ضمنا اگر امتیازی برای جابجایی به حساب می آیدامسال به خواست خدا و تلاش خود بچه ها قبولی نمونه دولتی هم داشته ام.

مسئول مقطع(با دریدگی خاص)- مگه شما قبولی نمونه دادین؟،این من بودم که دانش آموزان را جهت آزمون، ثبت نام کردم ،بیا اینم تلفناشون که به خونه هاشون زنگ زدم تا پیگیری نمایم و قبولشان کنم!

معلم-عذرخواه ،فکر کنم سو تفاهمی شده، ما گفتیم قبولی دادیم تا شاید پونی شود برای جابجایی خودمان اونم واسه اینکه کمیسیونی هستیم وگرنه شما هم بله زحمت ثبت نام کشیده اید و اصولا همه با هم کمک کردیم تا بچه ها قبول شوند.

مسئول(با پرویی)-نمی دونم اگه من ثبت نامشون نمی کردم کی اینا می خواستند قبول شوند و استعداشون هرز می رفت!

معلم (با آشفتگی و رنجش)-خوب مسئول محترم،شما زحمت ثبت نام را کشیدید ،لابد رئیس اداره هم نظارت کرده ویه عده ی دیگر هم جاشون می دند و البته تنها کسی که نه ماه تحصیلی با دانش آموزان سر کله زده و زحمت کشیده،معلمه که اونم پشمه!!

مسئول محترم که متوجه میشه گند زده و باعث سرصدا شده فوری رنگ عوض می کنه و میگه:البته ما می دونیم که این معلمه که زحمت کش اصلیه ولی ما هم بی تاثیر نبوده ایم.

چند ماه پیش:همین مسئول به بهانه ی کمبود اعتبارات با تشکیل کلاس با نرم دانش آموزی بالا و بدون ارائه هیچگونه امکاناتی معلم بیمار را روانه ی کلاس می کند و به علت سهل انگاری نیز در زمان مقرر از ثبت نام نمونه دولتی دانش آموزان غفلت نموده فقط شانس دانش آموزان می خواند که مهلت ثبت نام دوباره تمدید می شود. 

معلم ساده ی ما ،چه خوش خیاله که فکر می کند زحمت کشیدن بدون رابطه می تونه براش امتیازی به حساب بیاد، اونم با این به اصطلاح مسئولینی که به سنگ پا هم می گویند زکی !

(برو معلم درمانده سر کلاست و کشکت را بساب،همینکه نمی خورندت کافیه،خدا رو بچسب وامید یاری از پرادعا ها نداشته باش که هم ذلیلت می کنند و هم بدهکار!)

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نوشته های پراکنده یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 http://thunderb.blogfa.com/

سلام و درود بر معلم گرامی
حال شما؟
خوبید؟
ممنون بهم سر زدین
وبلاگ زیبا و دلنشینی دارید
بازم بهم سر بزنین

حتما سعادت دیدار خواهیم داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد