آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

آدم نخستین

از همان بدو خلقت که غار نشینان اشکال بر در و دیوار می تراشیدند ،ضرورت وجود آدم نخستینـــــی به نام معلم ابتدایی احساس گردید.

بوی ماه مهر

خودش را ازتن و پیراهن درمی آورد تا به رقیبش برسد.انواع و اقسام مانتوها به رنگهای مختلف به تن می کند تا بیشتر به چشم آید.تنها تفاوت اساسی اش با دیگر معلم اول ابتدایی،حرافی و نهضتی بودنش است.

بیش از حد سعی در قبولاندن خودش به دیگران دارد.مدام از خود و شیوه های تدریسش تعریف می کند.به ضرب اقسام آرایش سعی در زیبایی چهره دارد.برای خودنمایی بیش ازهمه ی معلم ها در مراسم گوناگون ظاهر می شود.جنب و جوشش باعث استرس در همه می شودو از هر فرصتی برای چیدن دانش آموزان خوب در کلاسش دریغ نمی کند.اما در عوض،خانم معلم ابتدایی دیگر که فارغ التحصیل از تربیت معلم است مانتویی خوش رنگ به رنگ آسمون به تن کرده و با صبوری و متانت و بدون هیچ دغدغه ای مشغول خوش و بش با شاگردان است.

با اینکه آرایش خاصی ندارد اما چهره ی نیکویش سبب آرامش مخاطبانش می شود.وظیفه ی خود را خدمت می داند و معتقد است به هر دانش آموزی باید فراخورذهنش آموزش داد.آهسته وشمرده سخن می گوید طوریکه همه راوادار به آرامش و گوش دادن می نماید.

نتیجه اینکه:خیلی ازاولیا ترجیح می دهند دانش آموزشان درکلاس خانم مانتوآبی باشند تا آن یکی دیگر.هر چند مدیر مدرسه آن یکی دیگر را بخاطر اینکه هم دوره اش درنهضت بوده کاراتر معرفی می کند اما نظراولیا چیز دیگریست.انگاری هنوزهستند افرادی که فقط به ظاهروشاتان پاتان اهمیت نمی دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد